Paste this text into a new blog post

Follow on Bloglovin

Obserwatorzy

sobota, 2 marca 2013

''Jesteś tym, co jesz"gosh... muszę przestać jeść ten pasztet :/

Dzisiejszy wieczór spędzam w asyście koca, laptopa i kubka gorącej herbaty z pomarańczą i goździkami. Pewnie każdy czytając powyższe zdanie pomyśli '' Mmm sounds like fun". Przyznam,  iż jest to bardzo trafne spostrzeżenie,  bo bawię się jak nigdy :D Ten tydzień choć nie należał do najcięższych w moim życiu, totalnie mnie wyeksploatował. Mam ochotę położyć się w łóżku i nie wychodzić nigdzie przez najbliższe dwa dni. Taka niemoc dopada mnie dość często, na szczęście tak szybko znika jak się pojawia...  Tym razem liryczny nastrój trwał ok. 30 min, po czym stwierdziłam ''nie mogę być noł lajfem, muszę wyjść do ludzi'' jak pomyślałam tak też zrobiłam, dlatego post dopiero teraz :))

Co mam na sobie?
Kurtkę z sh, która przypomina mi tą z Versace for H&M, szorty DIY( must have ostatnich 3 sezonów), dodatki- H&M


PS Kucam na prawie każdym zdjęciu, bo boje się, że znowu hejtniecie to, że jestem chorobliwie otyła :D


                        






















38 komentarzy:

  1. Jedz pasztet, bo pasztet jest mega, a ty wcale nie gruba! Stylóweczka na propsie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. hahah tytuł mistrz! <3 chciałabym być taka gruba jak Ty :D
    bluza <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Cię <3
    kurtka doskonała, tak jak i Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chce być taka jak Tyyyyyy! nie przejmuj się hejterami, rób swoje! jesteś piękna i masz świetną stylówe. Czekałam od wczoraj na posta i jak zwykle się nie zawiodłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przykro mi, że mieszkasz w jakimś pieprzonym zaścianku i otaczają Cię ludzie, których jedyną pasją jest hejtowanie Ciebie! Ale głowa do góry, już niedługo skończysz szkołę i wyjedziesz do większego miasta i utrzesz nosa tym wszystkim zazdrośnikom !

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałem Cię dziś w mieście, na prawdę wyglądałaś ślicznie. Fajnie, że ubierasz się tak samo do zdjęć jak chodzisz na co dzień. Stylizacja super!

    OdpowiedzUsuń
  7. bransoletki i buty wyglądają GENIALNIE! Osobiście bym się nie odważyła, ale na Tobie wyglądają mega!

    OdpowiedzUsuń
  8. super!!! Jesteś piękna plus świetna stylizacja (P.S. choć, a nie chodź) :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla ciebie zmienie orientacje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla ciebie zmienie orientacje :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Khatstyle, potrafisz zdefiniować swój styl? Bo ja tu widzę taki mix, że aż boli.

    OdpowiedzUsuń
  12. trochę głupio te kieszenie wystają spod spodni, ale reszta ok!

    OdpowiedzUsuń
  13. masz umięśnione nogi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od 10 roku życia tańczę turniejowo, więc tak trochę umięśnione nogi mam :)

      Usuń
    2. haha tańszysz śmieszne, zaprzestałaś tańczyć kilka lat temu bo partner cię zostawił :)

      Usuń
    3. hahahaha wiesz najlepiej!
      https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ_yicqzGOhC9BzjNO6he266y5WpLKYMdoW9WnFjr_WRmO73VTA

      Usuń
    4. noo wiec dla wszystkich anonimowych modelek dowód że to mięśnie a nie grube nogi:) a propo, tańczysz jeszcze?

      Usuń
  14. Kurtka naprawdę zjawiskowa

    OdpowiedzUsuń
  15. przyjadę kiedyś do ns w tygodniu, nie na weekend i będę twoją konkurencją w grzebaniu w sh. WSZYSTKO WYKUPIĘ.
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. super spodenki! :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cute outfit. Love your style.

    OdpowiedzUsuń
  18. mnie ta stylowka nie poruszyla , uwazam ze za malo przykladasz sie do tworzenia ich, wiecej dodatkow i kolorow , a nie czarna koszulka ,czarne rajstopy i buty, tak prostacko troche wyszlo

    OdpowiedzUsuń
  19. I love this outfit dear! Especially that jacket

    X Tyler,
    www.sydneyfrancisco.com

    OdpowiedzUsuń
  20. dalej uważam, że nie powinnaś zakładać "wszystkiego co modne", bo naprawdę wiele rzeczy szkodzi twojemu wizerunkowi, pogrubia cię tu i ówdzie, a naprawdę sylwetkę masz super, więc nie wiem po co sama sobie szkodzisz. mam nadzieję, że kiedyś do ludzi dotrze, że moda często krzywdzi, a nie pomaga.

    OdpowiedzUsuń
  21. jesteś na sądeckich?

    OdpowiedzUsuń
  22. genialnie! taki styl uwielbiam! niezła ta kurtała z sh! świetne połączenie, z chęcią obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  23. drapiezny look :) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  24. Rozwalił mnie fragment o otyłości! No BŁAGAM! Ludzie rozwalają! Wyglądasz świetnie, a kurteczka faktycznie kojarzy się z versace! Polowałam na te koturny z h&m na przecenie, no ale niestety...
    Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  25. nie rozumiem jak można o Tobie powiedzieć, że jesteś gruba ahh :) zwykła zazdrość ludzi... masz świetną figurę! sama bym chciała takie nogi... :) zestaw też mi się bardzo podoba <3 pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. podoba mi się, aczkolwiek osobiście nie lubię połączenia srebra ze złotem ;p pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. pomalowałam czarne paznokcie matowym top coat'em a na to czarnym lakierem kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. proszę zrób choć jedno zdjęcie nie krzyżując nóg!!!! PROSZE

    OdpowiedzUsuń
  29. matko, doskonałe buty!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja hejtne i powiem, że JESTEŚ TAKA PIĘKNA! ;-)

    OdpowiedzUsuń