Paste this text into a new blog post

Follow on Bloglovin

Obserwatorzy

niedziela, 14 kwietnia 2013

Kochani, przepraszam Was za tak długą przerwę, ale mam ostatnio bardzo mało czasu. Obiecuje, wynagrodzę Wam to! Od środy do niedzieli będę z Wami 24h na dobę  Na blogu, fb i instagramie na bieżąco będzie pojawiać się relacja z Fashion Week Poland. 
Jeżeli chcecie być na bieżąco polubcie:

Przyznawać się, z kim spotkam się na FW? Walizki już spakowane?

Zostawiam Was z moimi inspiracjami, a ja wracam do nauki!
Po więcej inspiracji zapraszam na
KISS KISS
































11 komentarzy:

  1. Tydzień temu miała pojawić się stylizacja i nic, a tu nagle wyjeżdżasz z inspiracjami... AHA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak ma go prowadzić gdy z koleżankami sesje poprostu nie wyszły .Niestety brak fotografa i jest śmierć na tym blogu.Wszyscy Twoi fotograficy robią za free i nagle brak fot .

      Usuń
    2. Oj dziewczynki jaki jad z was płynie. skoro kotś prowadzi bloga to jego biznes kiedy i co bedzie dodawał:) straszne z Was marudy:P chyba ktoś sobie z zazdrościa nie radzi:)buziaczki:):):):)

      Usuń
    3. Blog, to dodatek do mojego życia, a nie całe życie. W ostatnim czasie nie miałam czasu na nic, stąd brak postów. Komentujący chyba sobie nie zdają sprawę z tego ile trwa przygotowanie postu. Pozdrawiam KISS KISS
      PS Przepraszam za usunięcie dwóch poprzednich komentarzy, nie było to celowe :))

      Usuń
    4. Przestań się odchudzać w photoshopie to przygotowanie potrwa o 80% krócej:)

      Usuń
    5. Nie mam nawet ph, odchudzam się w paintcie :)))

      Usuń
    6. Hahaha skończ kasować smsy:) Tak Cie to boli jak się prawdę napisze pseudo-blogerko?

      Usuń
  2. Lubie Cię na wszystkich możliwych stronach i czekam na relacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę, ja niestety nie dostałam akredytacji
    :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy jestem Twoich stylówek na FW, nie mogę się doczekać :P

    OdpowiedzUsuń
  5. jedziesz na openera?

    OdpowiedzUsuń