Paste this text into a new blog post

Follow on Bloglovin

Obserwatorzy

piątek, 27 września 2013

My name is...


Chyba nigdy tak bardzo nie cieszyłam się z początku weekendu jak dziś. Ten tydzień był strasznie ciężki, a przyszły niestety zapowiada się równie kolorowo. Teraz leże na łóżku (w pozycji bliżej nieokreślonej) i jedyne o czym marzę, to o śnie. Jest piątek, a ja chce spać... rok szkolny zrobił ze mnie mentalną 80-tkę, chociaż chyba i w tym wieku ludzie mają więcej wigoru niż ja!
Jedyne co daje mi porządnego kopa, to Wy!
Dziś na blogu padła rekordowa ilość wejść, bo aż 4,5 tys osób jednego dnia!
Jest to niesamowity wynik, dziękuje, że jesteście ze mną :*

Co mam na sobie?
Dopiero teraz pisząc posta zauważyłam, że dzisiejsza stylizacja w 99% składa się z rzeczy z H&M (już widzę te  hejty :D) 
Torebka-sh
Total look- H&M

Mam nadzieje, że stylizacja Wam się podoba, pozostawcie swoją opinie w komentarzu!
KISS KISS











                                                                                                                               Fot. Joanna Popiela

11 komentarzy:

  1. Mega stylowo! Połączenie bluzy i spodni-genialne. Do tego te buty i biżu. Jest świetnie :)
    Obserwuję!
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu uwielbiam twoje włosy ! I te buty ! <3

    http://revevelyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dziwnie w sumie trochę

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz fenomenalnie, jestem fanem Twojej urody :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze chorowałam na kurtkę bardzo długo, nie chcesz może sprzedać ? :D
    Stylizacja świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ty fajnie piszesz *o* Obserwuje i zapraszam do siebie . ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. swietna kurtka i buty <3
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie myśl o ścinaniu tych włosów! Nigdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW, wyglądasz super w takim wydaniu :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno kupiłaś kurtkę ?

    OdpowiedzUsuń