Paste this text into a new blog post

Follow on Bloglovin

Obserwatorzy

niedziela, 9 lutego 2014

Classic.

Ostatnie 2 tygodnie były dla mnie naprawdę pracowite. Wysiłek się opłacił, bo udało mi się odhaczyć 3 punkty z mojej listy noworocznych postanowień. Wszystkie te postanowienia oczywiście dotyczą bloga. 
Chcecie wiedzieć o co chodzi? Obserwujcie bacznie mojego bloga ! :) 
Jestem tak bardzo podekscytowana tym co teraz się dzieje, że aż ciężko wysiedzieć mi przy książkach i nie odlecieć  myślami gdzieś bardzo, bardzo daleko :D 
Z pomocą przyszła mi czerwona herbata, która pomaga mi się skoncentrować. Polecam Wszystkim maturzystom!
Po tym dość entuzjastycznym opisie może Was  zdziwić  moja dość stonowana  stylizacja. W tym poście obalam tezę, że  ubranie odzwierciedla nasze samopoczucie. Nie, nie, nie w moim przypadku tak to nie działa :D
Chciałam małej odmiany, więc moje ukochane platformy vel '' żelazka'' odłożyłam w kąt i wybrałam mniej wygodne,lecz bardziej kobiece czółenka. Dobrałam do tego sweter w pepitkę  bo na wybiegach u Diora się tak nosi, więc znaczy, że chyba modne. Jako, ze jestem  blogereczką i ślepo podążam za modą zaopatrzyłam się w odzienie z takim oto printem, żeby nie być gorsza od innych. 
 O reszcie garderoby nie warto wspominać, bo została ona dobrana całkowicie przypadkowo.
To by było na tyle, mam nadzieje, że mój outfit zainspirował Was do szpiku kości :D
I każda dziewczyna na ulicy będzie wyglądać dokładnie tak jak ja, hahaha!
Miłego oglądania, czytania i komentowania!
KISS& LOV
KHAT STYLE 

Co mam na sobie:
buty- stylowe buty
sukienka- sh
sweter- sh
biżuteria- H&M















27 komentarzy:

  1. Kochana, dużo uczysz się do maturki ? Wgl kiedy zaczęłaś ? Odpowiedz, proszę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam jakieś 2 tygodnie temu. Teraz mam ferie, więc staram się poświęcić jak najwięcej czasu. Uczę się gdzieś 3 h rano, potem coś robię i wracam do książek pod wieczór. Mam nadzieje, że wyrobię się ze wszystkim! Życzę powodzenia :*

      Usuń
    2. Też jestem tegoroczną maturzystką, więc nie dziękuję , hehe :) Musimy dać radę :)
      A na jakich przedmiotach najbardziej się skupiasz ?
      Napisałaś już prezentację maturalną ? :)

      Usuń
    3. Na angielskim najbardziej.
      Tak, juz w październiku napisałam :))

      Usuń
  2. aleś ty gruba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, bardzo mi miło.
      PS Pisanie mi, że jestem gruba wcale nie uczyni Cię szczuplejszą :))
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. notka mistrz:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie wiem... jeśli to miało być śmieszne to chyba NIE WYSZŁO

      Usuń
  4. Zgadzam się z komentarzem powyżej. Świetnie to napisałaś, pewnie dużo osób nie zrozumie ironii i uzna Cię za arogancką, ale ja się uśmiałam. Pokazujesz, że masz mega dystans do tego co robisz. Stylizacja prosta, ale bardzo ładna.
    Brawo, pozdrawiam!
    Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Olusia razem zdamy tak jak probna maturę z matmy haha ;* xoxox t

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to zdałaś próbną maturę z matmy ? :P
      Jak Ci wgl poszły matury ? jakoś nic o nich nie piszesz... czemu ?

      Usuń
    2. Oczywiście, ze zdałam.
      Niby czemu mam się zwierzać anonimom? :))

      Usuń
    3. Jakbym miała konto to bym z niego pisała, nie jestem anonimem hejterem :)
      Na ile zdałaś matmę i Polski ? :P Napisz proszę, pytam z ciekawości :)

      Usuń
  6. na tych zdjęciach wyglądasz jakbys była ucharektyzowana do roli w zmierzchu, straszny retusz twarzy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba w takim razie jestem jakimś wampirem, bo nie było retuszu :D

      Usuń
    2. Ola pisze prawdę nie ma tu retuszu co zdradza czoło i górna warga .... Straszne ,że foto oddają tej dziewczynie tak nieostre zdjęcia .Przykre bo poświęca swój czas i kosmetyki .... wam daje zaufanie na sesji , wpisy , promo.... Pozdrawiam miło autorkę bloga ....

      Usuń
  7. Fantastyczne buty!!!!,cudnie wyglądasz!!! :)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)
    ______________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam tą stylizacje ;) Olka nie przejmuj się komentarzami , zazdroszczą ci figury po prostu ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny look! zakochałam się w tych butach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mogę się napatrzeć na te długie włosy *.*
    wydaje mi się, albo nosisz aparat na zębach?;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog! slicznie wyglądasz, masz dużo fajnych pomysłów, wbijaj do mnie :) http://nessy-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie sh w Sączu polecasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ooooo matko, co to za obroże na nogach? :o

    OdpowiedzUsuń
  14. Zauważyłem, że tolerujesz (znaczy się, zatwierdzasz) tylko komentarze odnośnie do Twojej wagi (nie mówię, że jesteś gruba, tylko gdy ktoś Ci tak wypisuje), a komentarze z konstruktywną krytyką się u Ciebie nie pojawiają. możesz wytłumaczyć dlaczego? Po co cenzura? Bo łatwiej Ci znosić idiotów niż ludzi, którzy naprawdę chcą Ci pomóc w prowadzeniu bloga? Czy może ten komentarz również się nie pojawi?

    OdpowiedzUsuń