Paste this text into a new blog post

Follow on Bloglovin

Obserwatorzy

środa, 25 czerwca 2014

If you gave me a chance I would take it.

Cześć Wam!
W ostatnim czasie miałam bardzo dużo na głowie, stąd moja mała aktywność na blogu. Teraz powoli tempo spada, więc posty mam nadzieje będą pojawiać się regularnie. Postaram się maksymalnie wykorzystać te  dwa dni wolnego, bo w piątek znowu zacznie się ten cału cyrk, wyniki matur, podania na studia, ect...
Mam nadzieje, że wszystko pójdzie zgodnie z planem i nie będę zmuszona go zmieniać.
Marze już o plaży, słońcu i słodkim lenistwie. Niestety zanim się to stanie czeka mnie dużo stresu i jeszcze więcej pracy.















                                                                                                                            fot.Syliwa Gorczowska

                                       Komplet, wianek, torebka- H&M/ Buty- deezee.pl

10 komentarzy:

  1. Do jakiego.miasta wybierasz sie na studia ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci w tych kwiatach i koronkach .Ustawiłam się i jestem po sesji plenerowej .Marta była z nikonem d 3000 aby go wyśmiać .Tekstem szelki 2x FF 7L nawet nie wpominaj ze też zdjecia robie a mnie wtedy trema zjadła. Jak sobie z tym radzisz polecają mi drina lub piwko ? Bardzo skromny i miły foto

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana , bardzo proszę o odpowiedź, mianowicie co ćwiczyłaś że tak schudłaś ? miałaś jakąś dietę ? i ile czasu Ci to zajęło ? z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny ten wianek, dosłownie dziś od rana myślę, jak zrobić coś takiego samemu, bo planuje pewną sesję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Robił pan sesje zdjęciową dziewczynie 180 cm blondynka kocie planty .Ma pan wolny termin 27 foto + video ewentualnie kogo pan poleca w rozsądnej cenie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola fajny wpis i ładny malunek .
      Miała sesje nie ma nr tel ........... 27 foto i video rezerwacja .Wykonać można usługę foto dobieram wtedy 2 znanych mi operatorów video .

      Usuń
    2. To proszę dobrać , musi być fotograf i kamerzysta.Czy zostanie spisana umowa ,da pan promocje znam Olę i Ankę .

      Usuń
    3. Dojazd zajmie ok 50 minut z Nowego Sącza .Zostanie spisana umowa z przedpłatą ok 30 % i wystawiony paragon lub faktura.Tak dam promocje .Podziękujcie Oli za możliwość kontaktu bo robicie jej OT .Łap uścisk Ola .

      Usuń
  6. nice look:) uwielbiam kwiatową koronę i złotą torebkę:)

    pozdrawiam, Ania
    http://annsthing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz ale ja dobrałabym tutaj inne buty. Te są trochę za ciężkie. Rozumiem, że miały być takim przełamaniem całego looku ale tutaj nie pasują. Jednak ogólnie całość na 5 ! Brawo :)

    OdpowiedzUsuń