Paste this text into a new blog post

Follow on Bloglovin

Obserwatorzy

środa, 16 lipca 2014

One less problem without ya.

Dziś rozpoczełam pierwszy dzień  wakacji, złożyłam ostatnie papiery na studia i oficjalnie mogę nazwać się studentką.Wszyscy mówili, że ten ciężki rok szkolny zwieńczą najdłuższe i najlepsze wakacje w moim życiu. Jednak jak na razie oczekiwania trochę mijają się z rzeczywistością.
Przez ostatnie dwa miesiące nieustannie towarzyszył mi stres.Na szczęście wszystko poszło po mojej myśli i od  października  rozpoczynam studia w Warszawie. 
Nie pokazywałam się tu prawie miesiąc, a to dlatego, że pracuje nad nowym projektem, który ukaże się pod koniec sierpnia. Będziecie mogli zobaczyć mnie w całkowicie innej odsłonie. Mam nadzieje, że się Wam spodoba! Zostawiam Was z nowym kolorowym postem!
 Czekam na Wasze opinie w komentarzu <3

Co mam na sobie?
Buty- Reserved
Bluzka,spodnie-Tally Weijl
Naszyjnik- sh
Okulary- Tally Weijl
Torebka- sh






                                                                                                                         fot.Maria Bartkowska

                             

20 komentarzy:

  1. bluzeczka jest cudna, bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz piękne te wlosy!! *.* stylizacja bardzo na plus!

    OdpowiedzUsuń
  3. dlaczego dziennikarstwo ? i czemu Wawa ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze chciałam pracować w magazynie dla kobiet, wiec mysle, ze te studia będą idealne :) W Warszawie jestem zakochana od dwóch lat, więc bardzo się cieszę, że się tam dostałam

      Usuń
    2. Z tego co wiem zeby byc dziennikarzem nie trzeba wcale dziennikarstwa studiować. Wiec tym bardziej jeśli chcesz pracować w magazynie mogłas ukończyć jajkies kursy, szkolenia itp.

      Usuń
    3. Tu się trochę mylisz, teraz studia trzeba mieć wszędzie. Nawet jak szukałam pracy jako kelnerka, pierwszym pytaniem było czy rozpoczęłam studia. Teraz kursy i szkolenia są dodatkiem do studiów :)

      Usuń
  4. A gdybyś nie była bogata to gdzie bys poszła na studia ? Na pewno nie do Warszawy gdzie za mieszkanie płaci sie tyle co mój tata zarabia miesięcznie... Zazdroszczę Ci ze na wszystko dostajesz od rodzicow....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszłam do Warszawy, bo jest tam moim zdaniem najwyższy poziom. Ceny mieszkań są mniej więcej wszędzie takie same, prócz tego są akademiki lub można iść do pracy.Studia wymagają dużego nakładu pieniędzy, nie zależnie gdzie będziesz studiować. Oczywiście rodzice wspierają mnie finansowo, ale nie mam zamiaru się z tego powodu biczować.Pozdrawiam i życzę powodzenia :)

      Usuń
    2. Ja nie mialam takiego wyboru :/ maturę zdałam bardzo dobrze , a muszę studiować w ns. Nie mam pieniędzy na mieszkanie. Myslisz ze przez to moja przyszlosc to jedna wielka klapa ? Myslisz ze od studi wszystko zależy ?

      Usuń
    3. Twoja przyszłość jest tylko i wyłącznie w Twoich rękach. Nie zależnie co i gdzie studiujesz, jeżeli jesteś kreatywna i zdeterminowana zawsze osiągniesz sukces!
      Trzymam za Ciebie kciuki, dasz radę :))

      Usuń
    4. Dziekuje za te słowa, podniosłas mnie na duchu :*:*

      Usuń
    5. Proponuje wynająć coś na Mokotowie, okolice metra pole mokotowskie, racławicka, wierzbno, wilanowska. wszędzie blisko dojechać, spokojnie, ładna okolica, mieści się tu tvn, tvp, polskie radio wiec miałabys blisko do dziennikarskiego stażu heh. pozdrawiam i powodzenia na studiach.

      Usuń
  5. ale piękne, długie włosy! ślicznie wyglądasz w tych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie masz piękne włosy! ;) gratuluję przyjęcia na studia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. a jaka uczelnia? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o właśnie takiej torebki poszukuje <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Przede wszystkim gratulacje! Wiem z czym wiąże się stres przed I rokiem studiów. Cieszę się, że udało Ci się wszystko załatwić po twojej myśli. Wakacjami się nie martw, jeszcze nie jedne studenckie wakacje przed Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku jaka ty masz piekna figurę! *.* IDEALNA proszę powiedz jaka dietę stosujesz ! :) albo jakie cwiczenia

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw, wszystko idealnie ze sobą współgra :) naszyjnik i bluzeczka są wspaniałe, absolutnie moje klimaty :)
    a włosów to wciąż Ci zazdroszczę... moje niespełnione marzenie :) hehe
    pozdrawiam :) Daria

    OdpowiedzUsuń