Paste this text into a new blog post

Follow on Bloglovin

Obserwatorzy

środa, 31 grudnia 2014

#365


Nowy rok, to najlepszy moment, aby choć trochę zmienić swoje życie. Uważam, że wraz z nim dostajemy od losu jakieś nowe szanse. Hmm, nie wiem może to jakieś moje naiwne myślenie,  ale wierze, że jest to jakiś nowy początek, że jeżeli tylko chcemy możemy odmienić całe nasz życie. Nie wiem jak Wy, ale ja jestem bardzo zadowolona z mijającego roku. Zrealizowałam w nim prawie wszystkie cele, które sobie wyznaczyłam. Ten rok był bardzo emocjonujący, nie obyło się bez przepłakanych nocy, rozczarowań oraz chwil zwątpienia. Patrząc na to z perspektywy czasu, cieszę się, że niektóre sprawy potoczyły się tak, a nie inaczej. Czasami coś co wydaje nam się końcem świata, jest dopiero jego  początkiem. 
Wytrwałości w dążeniu do celu, samych sukcesów, tylko słonecznych dni, prawdziwych przyjaciół i aby ten rok Was uskrzydlił!

Poniżej przedstawiam Wam moją sylwestrową propozycję.  

                                    Sukienka-River/ Island Płaszcz-ZARA/ Buty-TUTAJ





                                                                                                       fot. Krzysztof Jaremczak

3 komentarze:

  1. Zmieniać się można codziennie, nie trzeba do tego takich okazji jak nowy rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wraz z maleństwem życzymy Szczęśliwego nowego roku kochana! Oby 2015 był jeszcze lepszy! :D

    OdpowiedzUsuń